2016 archive

“Čo dokáže pekné slovo”

U prostorijama škole dana 21. decembra 2016. dodeljene su nagrade najboljim učenicima na literarnom konkursu “Šta može lepa reč“.  Konkurs svake godine raspisuju Odbor za kulturu i Odbor za obrazovanje Nacionalnog saveta slovačke nacionalne manjine. Na konkurs su svoje radove poslali učenici iz osnovnih škola iz Selenče, Bačkog Petrovca, Kisača, Erdevika, Stare Pazove, Kovačice, Padine …

Continue reading

Permanent link to this article: https://www.15oktobar.edu.rs/?p=2661

Naša škola br. 26

Prelistajte novi broj školskog časopisa! Ovaj broj je posvećen 50. godišnjici škole.

Permanent link to this article: https://www.15oktobar.edu.rs/?p=2648

Lepota zvuka gitare

U Svečanoj sali naše škole 30. 11. 2016. u organizaciji Učeničkog parlamenta, organizoan je koncert članova Kluba klasične gitare Akord iz Bačke Palanke. Klub postoji više od 13 godina, a na njegovom čelu je gitarista Marko Šalić. Sviranje gitare od ove godine vredno vežbaju, pod rukoovdstvom Marka Šalića i Jarmile Križan i pivnički đaci: braća …

Continue reading

Permanent link to this article: https://www.15oktobar.edu.rs/?p=2641

Čitalački kviz

Dana 24. novembra u Svečanoj sali po peti put je organizovan ,,Čitalački kviz“. Učesnici su bili učenici iz tri škole: OŠ,,Aleksa Šantić“ Gajdobra-Nova Gajdobra, OŠ,,Braća Novakov“ Silbaš i OŠ ,,15.oktobar“ Pivnice. Zadatak za učenike bio je da pročitaju odabrane tekstove (bajke) od sledećih pisaca: D.Radovića, J.J. Zmaja, M.Antića, I. Andrića, M. Tvena. Ekipe su bile …

Continue reading

Permanent link to this article: https://www.15oktobar.edu.rs/?p=2631

Poštujemo te, jeseni života

Kakva je to razigrana igra prirode? Jesenji mesec novembar se smatra simbolom za jesen života. Za trenutak smo stali kod naših starih roditelja, pozdravili ih i čuli mudre savete. Prošli su svoje proleće i leto života. Nastupila je i jesen. Sve je kao u kružnom toku prirode. Neka im jesen podari svoje plodove mira i …

Continue reading

Permanent link to this article: https://www.15oktobar.edu.rs/?p=2623